Sunday, February 8

Cerita Sebiji Kelapa


Tajuk yang pelik..tp ini kenyataan!hehe..yesterday,dlm sejarah seumur hidup..aku ptg kelapa..wahh...(isyam,jgn kasi ketawa ah)..i knw bgi org lain its not that hard!
tp bgi gue susah banget deh..keras banget..adeh :P

Jadi dengan semangatnya aku lastnite..i went to the kitchen n ambil sebilah pisau untuk membuka kelapa.Kelapa yg ku beli d woolies yg berharga AU2.50..mahal jg..tp oleh kerana excited suda jumpa kelapa d ausie ni..so itula kejadiannya!!hehehe..

setelah berjya membukanya..aku pun duduk2 dgn magazine ku smbil minum air kelapa..ala2 hawai la kunuknya!!attention to C isyam a.k.a Gilui..jgn kau kasi ketawa2 aku ah!!condong betul..

Unbelievable tp kenyataan!!!:)
ini pic masa proses pembukaan kelapa..




Hasil kerja ku!!*THUMBS UP*

3 comments:

  1. i have nothing to say.. time ko suruh jangan ketawa pun suda aku ktawa.. ngeh3x apa2 pun gud job.. next, durian.. wakakakka

    ReplyDelete
  2. oitt..aku pernah buka durian ba suda!!menguluk la tu..hehe:P
    c condong ni hey...

    ReplyDelete
  3. hey nak.. jangang bgtu.. wakakak.. owh suda la kunun.. okok.. nnt aku pkr..

    ReplyDelete