Saturday, August 22

3 Tahun sudah berlalu

Hari ini 22 Ogos 2009 bersamaan 1 ramadhan,genaplah 3 tahun mereka telah pergi meninggalkan kita.Rasanya baru semalam,sedar tidak sedar..Sudah 3 tahun kita kehilangan.
Memang lumrah kita di dunia ini,sentiasa merasakan kehilangan...Teman yang dulu duduk bersembang dan tertawa di sisi kita,kini telah pergi buat selamanya.
Kadangkala diri ini tidak mengerti,mengapa MEREKA harus pergi,Ya Allah ampunkan hamba mu jika mempersoalkan segala takdir yang telah Kau tentukan.Tiada siapa yang tahu sebabnya,hanya Allah S.W.T yang tahu.Apapun sebabnya,aku pasti ada hikmah disebaliknya.
Yang pasti suatu hari nanti,Kita semua akan pergi...Meninggalkan segala yang kita ada di dunia dan hanya beteman kan iman di dada.Cuma yang membezakan kita adalah,
WAKTU..waktu kepergian kita!
Janganlah lupa ucapkan "ALHAMDULILLAH" sebab sama ada kaya atau besar Tetap Allahuakhbar!!!
Untuk semua teman-teman,marilah sama-sama kita doakan semoga roh mereka berada dalam keadaan tenang dan tergolong dalam golongan orang-orang yang beriman!Aminwarabilalamin..


Al-Fatihah :

Arwah Arnazir
Arwah Helmi
Arwah Firdaus
Arwah Rafie

Sahabat yang telah kembali ke rahmatullah pada 22 Ogos 2006.
Walaupun hilang dari pandangan mata,namun di hati kami...KAMU masih bersinar!


-Sentiasalah bersyukur,mungkin esok hari kita akan tiba-

2 comments:

  1. Ergh teringat dkt drg ): yeah semoga mrk terus d cucuri Tuhan, Amin. Wlupun aku nda penah lawat kubur mrk, but yeah like u said, mrk masih bersinar!

    ReplyDelete